星期日, 六月 26, 2011

生活上加油♥♥












我...返来咗!!

huh...几乎都忘记有写博格已回事!!

其实都唔系忘记,应该系懒得来写!

静系求其开来睇下就算咗!

最近都好忙,唔系忙工作就内埋系屋企!

已经都好少出喇!唔系唔出...因为我唔想晒个时间来熬夜!

说返来,唔出系屋企都系甘迟噃!!

我自己都唔知摸咩嘢摸到甘迟,每日都搞到两点左右先上床!!!

另外,最令我头痛就系近牌黑眼圈总个深[哭]!!!

烦死我喇!!!再加上自己重量都唔会增加一直停住保留系"50"

我知好多人都好羡慕此状态,但系我实在好瘦!

连风小吹我都企唔稳!

所以话,肥...唔代表系错,缺点!

甘你,肥咗吗??

没有评论:

发表评论